افزایش ۱۸ درصدی مخاطب در نوروز ۹۷ نسبت به ۹۶

0
37
افزایش 18 درصدی مخاطب در نوروز 97 نسبت به نوروز 96
افزایش 18 درصدی مخاطب در نوروز 97 نسبت به نوروز 96

افزایش ۱۸ درصدی مخاطب در نوروز ۹۷ نسبت به ۹۶

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: افزایش ۱۸ درصدی مخاطب در نوروز ۹۷ نسبت به ۹۶ – سینمای ایران با جذب مخاطبی معادل ۱ میلیون و ۹۳۴ هزار نفر در سیزده روز ابتدایی سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ بیش از ۱۸ درصد رشد را شاهد بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری؛ براساس آمار موسسه سینماشهر و بنابر فروش مکانیزه سینماهای سراسر کشور؛ سینمای ایران در سیزده روز ابتدایی سال ۱۳۹۷ مجموعا یک میلیون و ۹۳۴ هزار و ۷۸۳ نفر مخاطب را جذب کرده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ با رقم یک میلیون ۶۲۸ هزار و ۷۶۳ نفر رشدی معادل ۱۸.۸ درصد را شاهد بوده است.

اخبار سینما - اردبیل سینما
اخبار سینما – اردبیل سینما

براساس آمار ارائه شده، همچنین سینمای ایران در سیزده روز ابتدایی سال ۱۳۹۷ ۲۱ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان فروش داشته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ با فروشی معادل ۱۶ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان شاهد ۳۳.۹ درصد رشد فروش بوده‌ایم.

برخلاف برخی آمارهای منتشر شده با توجه به اضافه شدن چندین سالن و پردیس سینمایی جدید به ظرفیت اکران در سال ۹۷ در تهران و شهرستانها، سینمای ایران در نوروز ۹۷ هم به لحاظ فروش و هم جذب مخاطب نسبت به سال‌های ۹۵ و ۹۶، رشد محسوسی را شاهد بوده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید