ده سالن سینمایی در خراسان رضوی در حال ساخت است

0
18
پردیس سینمایی هویزه
پردیس سینمایی هویزه

ساخت ۱۰ سالن در خراسان رضوی، قابل توجه مسئولان سینمایی استان اردبیل

ده سالن سینمایی در خراسان رضوی در حال ساخت است

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: ده سالن سینمایی در خراسان رضوی در حال ساخت است – معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۰سالن سینمایی در خراسان رضوی علاوه بر سالن‌هایی که تاکنون افتتاح شده در حال ساخت است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

پردیس سینمایی هویزه مشهد
پردیس سینمایی هویزه مشهد

به گزارش وبسایت اردبیل سینما، سیدجواد حسینی در آیین افتتاح پردیس سینمایی گلشن در محل مرکز خرید آرمیتاژ گلشن عنوان کرد: سیاستی که دولت برای مشارکت بخش خصوصی در امور مختلف تدارک دیده است، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هم به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: در مجموعه آرمیتاژ که نام آن را مرتفع ‌ترین مجموعه مشهد می‌توان گذاشت، پردیسی را با چهار سالن افتتاح کردند و بسیار خوشنود هستیم از این بابت که برای انجام و بهره‌برداری این اقدام سراغ یک موسسه و افراد کاملا اهل رفتند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر دولت، بخش عمومی هم برای این پروژه کمک کننده است و امروز بعد از یک دوره به حاشیه رانده شدن سینما که به دلایل مختلف اکثر فعالیت‌های ما به‌صورت فردی انجام می‌شد.

حسینی اظهار کرد: از ۵۱۳۷ صندلی، صندلی‌های سینماهای خراسان به رقمی نزدیک به ۷هزار افزایش یافته است و این مسئله برای ما بسیار خبر خوشی است.

وی ادامه داد: هنر باید در جمعیت به نمایش گذاشته شود، یکی از مکان‌هایی که جمعیت را گردهم می‌آورد تعاملات گرم را با فضیلت هنری پیوند می‌زند سینما و تئاتر است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ما در استانداری خراسان طرحی به نام طرح جامع تعاملات گرم داریم، این طرح دو بخش دارد که یک بخش شامل برنامه‌هایی است برای گرم کردن تعاملات مردم و این برنامه‌ها در سه قلمرو اجرا می‌شود در قلمرو علمی، هنری و ورزشی و بخش دیگر در عرصه خدمات یعنی اگر خانواده‌ای با یکدیگر به سینما، تئاتر و موزه روند و اگر از دیگر خدمات استفاده کنند از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید