سریال ۹۰ قسمتی جدید مهران مدیری

0
78
مهران مدیری سریال ۹۰ قسمتی جدید می‌سازد
مهران مدیری سریال ۹۰ قسمتی جدید می‌سازد

سریال ۹۰ قسمتی جدید مهران مدیری

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: سریال ۹۰ قسمتی جدید مهران مدیری – شب گذشته امیر مهدی ژوله، مهراب قاسمخانی و سیامک انصاری عکس مشترکی را با حضور پیمان قاسمخانی و مهران مدیری در اینستاگرام منتشر کردند و از ساخت پروژه جدیدی توسط مدیری خبر دادند. امروز معاون سیما سازمان صدا و سیما از ساخت سریال ۹۰ قسمتی به کارگردانی مهران مدیری خبر داد و گفت فیلمنامه این اثر که توسط سیما فیلم تولید خواهد شد، در مرحله نگارش است.

مرتضی میرباقری درباره پخش بازی‌های جام جهانی و اینکه آیا برای برخی نقاط کشور که از دریافت شبکه‌های دیجیتال و دیدن فوتبال محروم هستند، تمهیداتی اندیشیده شده است؟ به ایسنا گفت: «ما در هر صورت تدابیری برای پخش بازی‌های جام جهانی داریم که بخشی از آن عبارت از این است که با طرف‌های خودمان مذاکراتی داشته باشیم که امکان صد درصد پخش بازی‌ها فراهم شود. بازی‌های جام جهانی صد درصد در ایران به بهترین نحو پخش می‌شود و ما دغدغه‌ای برای پخش بازی‌های جام جهانی نداریم.»

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو، درباره‌ی آخرین وضعیت برنامه «هفت» نیز گفت: ««هفت» جزو برنامه‌های شبکه سه سیماست و دوستان برای ادامه آن تلاش می‌کنند و از نظر ما محدودیتی برای اجرای هفت نیست. علی‌القاعده با تغییر مدیریتی که ایجاد شد، تمهیدات فراهم شده است هر زمانی که تشخیص بدهند برنامه هفت شروع خواهد شد.»

او از بازگشت مهران مدیری به تلویزیونی با یک سریال ۹۰ شبی خبر داد و در پایان گفت: «مهران مدیریتی علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی است. مذاکراتی انجام شده است و متون آن در حال نگارش است. مسؤولیت این کار بر عهده سیما فیلم است و امیدواریم سریال ۹۰ قسمتی را داشته باشیم.»


آدرس وب سایت سینما قدس اردبیل: http://www.Cinemaghods.com

آدرس وبسایت اردبیل سینما: https://ardabilcinema.ir

لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://telegram.me/CinemaGhodsArdabil

لینک اینستاگرام سینما قدس اردبیل: https://www.instagram.com/cinemaghods

لینک کانال ما در سایت آپارات:https://www.aparat.com/cinemaghods

لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw

لینک کانال تلگرام کمپین همه با هم سینما: https://t.me/hame_ba_ham_cinema


پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید